Wanneer uw Smart app niet werkt zijn er verschillende oorzaken/oplossingen.


Oplossingen:

  • Sluit de app af en start hem opnieuw op.
  • Verwijder de app en download hem opnieuw.
  • Update de app in uw appstore. Een (te) oude appversie kan voor een niet of slecht werkende app zorgen.
  • Update uw smartphone naar de nieuwste software update. De app werkt niet meer met enkele verouderde softwareversies van besturingssystemen. 


App werkt wel maar locatie fiets is niet zichtbaar in app

Wanneer de (juiste) locatie van uw fiets niet zichtbaar is in de app maakt de fiets geen verbinding met het GPS systeem. 

  • Zet uw fiets even buiten neer zodat het tijd heeft om verbinding te maken de GPS satellieten.  
  • Controleer of uw smartphone verbinding heeft met het internet. Wanneer u geen verbinding heeft met het internet kan er geen locatie naar uw smartphone gestuurd worden.  
  • Laadt de accu van uw fiets op in uw fiets. Indien u de accu van uw fiets structureel los van uw fiets oplaadt, raakt de GPS module in uw fiets leeg en laadt het pas op tijdens het fietsen. Hierdoor kan het voorkomen dat de GPS module een constant te laag percentage heeft en uit gaat wanneer het een locatie moet pijlen. 


Werkt de app nog steeds niet? Dien dan een ondersteuningsticket in.