Vragen over Connectiviteit en Verzekeringen

Wat is het opzegtermijn van mijn verzekering of connectiviteitsabonnement?
Wanneer u een verzekering of connectiviteitsabonnement afsluit, sluit u een eenjarig contract af. Na dit jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Do, 12 Jul, 2018 at 10:56 AM
Waar kan ik een verzekering en connectiviteit afsluiten?
U kunt via de Smart app of webshop een verzekering of connectiviteit afsluiten. Open de Smart app. Tap onderaan de homepagina op het tabblad 'fiet...
Di, 7 Jan, 2020 at 9:09 AM
Waarom betaal ik aansluitingskosten?
Wanneer u een abonnement afsluit sluiten wij u aan op ons netwerk zodat u gebruik kunt maken van onze diensten. Dit is een eenmalige aangelegenheid. De kost...
Do, 12 Jul, 2018 at 10:57 AM
Wat is connectiviteit?
Wanneer u verzekerd bent van connectiviteit heeft u blijvend een verbinding tussen enerzijds het GPS netwerk en het internet en anderzijds uw Smart e-bike. ...
Do, 19 Dec, 2019 at 11:42 AM
Waarom betaal ik een maandelijks bedrag voor connectiviteit?
Connectiviteit verzorgt de constante, noodzakelijke verbinding tussen enerzijds uw Smart e-bike en anderzijds het GPS netwerk en het internet. Middels deze ...
Di, 7 Jan, 2020 at 9:23 AM
Waarom is het bedrag op mijn factuur hoger?
Op uw eerste factuur wordt eenmalig €9,95 aan aansluitingskosten in rekening gebracht. Dit zijn de kosten voor het aansluiten van uw Smart e-bike op ons net...
Do, 12 Jul, 2018 at 11:02 AM
Kan ik ook connectiviteit afsluiten zonder een verzekering?
In onze webshop heeft u de keuze tussen connectiviteit met of zonder casco- of diefstal verzekering. De webshop kunt u vinden in de Smart app of via https:/...
Di, 7 Jan, 2020 at 9:28 AM
Privacy Statement
PRIVACY STATEMENT Sparta Connect app voor SMART E-bikes PERSOONSGEGEVENS  Door het gebruik van deze app worden gegevens verwerkt over jou, je fiets,...
Vr, 17 Feb, 2017 at 4:15 PM
Wat gebeurt er met mijn abonnement wanneer ik mijn e-bike verkoop?
Wanneer u uw Smart e-bike verkoopt, dient de koper uw abonnement over te nemen. Neem contact met ons op en wij zorgen dat het abonnement overgezet wordt.
Do, 12 Jul, 2018 at 11:14 AM
Hoe kan ik een abonnement afnemen na het aflopen van de proefperiode?
U kunt op meerdere manieren een abonnement afnemen: Open de Sparta Smart app. Swipe op de homepagina naar beneden en klik op 'abonnement'. U gaa...
Ma, 16 Jul, 2018 at 4:05 PM