Technische Vragen

Vragen ontremd de werking van de App

Ik heb mijn fiets geactiveerd maar de app geeft geen (juiste) huidige, fietslocatie weer.
Na de activatie is het belangrijk om uw fiets +/- een kilometer ‘in te fietsen’. Hiermee stimuleert u de module in de fiets zijn locatie optimaal te kunnen ...
Wo, 1 Aug, 2018 at 2:59 PM
Mijn fiets is niet zichtbaar in de app/mijn fiets komt niet online. Hoe lost ik dit op?
Als de (huidige) locatie van uw fiets niet zichtbaar is in de Smart app, is het mogelijk dat uw fiets geen verbinding maakt met het GPS systeem. Zet uw...
Do, 12 Jul, 2018 at 11:47 AM
Waarom werkt de app niet?
Wanneer u een niet werkende app hebt, zijn er verschillende oorzaken/oplossingen. Mogelijke oplossingen: Sluit de app en start hem opnieuw op. Update...
Do, 12 Jul, 2018 at 2:11 PM
De app crasht. Hoe kan ik dit oplossen?
Wanneer de Smart app crasht zijn er verschillende, mogelijke oplossingen. Sluit de app en start hem opnieuw op. Update de app. Verwijder de app en downl...
Di, 24 Jul, 2018 at 2:05 PM
Op welke devices werkt de Smart app?
De Smart app werkt op smartphones en tablets met iOS en Android ondersteuning.
Do, 12 Jul, 2018 at 12:04 PM
Is er ook een Smart app voor Windows?
Nee. De Smart app werkt enkel op de besturingssystemen iOS en Android.
Do, 12 Jul, 2018 at 12:04 PM
Ik ontvang geen pushberichten van de Smart app, hoe los ik dit op?
Wanneer u geen pushberichten ontvangt kan dit aan de instellingen op de app of smartphone liggen: De notificaties in de app staan uitgeschakeld. Ga naa...
Di, 24 Jul, 2018 at 2:00 PM