Technische Vragen

Vragen ontremd de werking van de App

Ik heb mijn fiets geactiveerd maar de app geeft geen (juiste) huidige, fietslocatie weer.
Na de activatie is het belangrijk om uw fiets +/- een kilometer ‘in te fietsen’. Hiermee stimuleert u de module in de fiets zijn locatie optimaal te kunnen ...
Wo, 1 Aug, 2018 at 2:59 PM
De (juiste) locatie van mijn fiets is niet zichtbaar in de app.
Wanneer er geen of een onjuiste locatie van uw fiets wordt weergeven in de Smart app maakt uw fiets mogelijk geen verbinding met het GPS systeem. Zet uw f...
Wo, 8 Jan, 2020 at 9:16 AM
De Smart app werkt niet.
Wanneer uw Smart app niet werkt zijn er verschillende oorzaken/oplossingen. Oplossingen: Sluit de app af en start hem opnieuw op. Verwijder de app en...
Wo, 8 Jan, 2020 at 9:45 AM
De Smart app crasht.
Wanneer uw Smart app crasht zijn er verschillende oorzaken/oplossingen. Oplossingen: Sluit de app af en start hem opnieuw op. Verwijder de app en downl...
Wo, 8 Jan, 2020 at 9:45 AM
Op welke devices werkt de Smart app?
De Smart app werkt op smartphones en tablets met iOS en Android ondersteuning.
Do, 12 Jul, 2018 at 12:04 PM
Is er ook een Smart app voor Windows?
Nee. De Smart app werkt enkel op de besturingssystemen iOS en Android.
Do, 12 Jul, 2018 at 12:04 PM
Ik ontvang geen pushberichten van de Smart app.
Wanneer u geen pushberichten ontvangt kan dit aan de instellingen in de app of op uw smartphone liggen: De notificaties in de app staan uitgeschakeld. ...
Wo, 8 Jan, 2020 at 9:55 AM